Alla inlägg under november 2009

Av Sara - 27 november 2009 23:06

Ja så e man skit förskyld, har lock för öronen så man e ju halv döv och snörvlar. Nää nu börjar jag bli less på att vara förskyld hela tiden. Iförsäg så kan man ju inte få nöfnöf sjukan om man redan har ett virus i kroppen men de kanske inte e värt att vara sjuk i 2 månader?!? Nu blir det svartvinbärssaft och c-vitamin tillskott i mängder!


Trevlig helg karamar =)

Av Sara - 17 november 2009 21:23

Nu kommer info om Blæja frá Böðmóðsstöðum 2.


Hon är e: Mökkur frá Hólmahjáleigu och u: Skyssa frá Ytri-Skógum som är e: Ljóri frá Kirkjubæ


Hon ska betäckas med Sædynur frá Múla (halvbror till Ródi frá Múla, samma mamma)


Jag red in henne när jag var hos Åsa och Oli på Island och jobba förra hösten. Hon har mycket tölt =) och förhoppningsvis pass =)Hon ska gå kvar på Island tills hon är konstaterad dräktig sen kommer hon till Sverige.

Blev inget hingstköp denna gång men vem vet =)


  

Mökkur ovan och Nedan Sædynur


  

Av Sara - 16 november 2009 18:01

   Nu e jag hemma igen efter en händelserik helg på Island. Kollat på massa fina hingstar och mitt sto jag köpt!

Har två hingstar att välja mellan Kokteill el Ódinn. Svårt de e lika men ändå inte.


Nu ska jag klura lite hare gott kramar


Av Sara - 11 november 2009 20:33

I morron åker jag till Island =D för att kolla på HINGSTAR!!!

Blir borta torsdag-måndag berättar mer hur de gick när jag kommer hem =)


Snart Grey´s

Kramar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards